Θεματολογία


Η θεματολογία που επιλέχθηκε για την υλοποίηση της διαθεματικής εργασίας αυτής, σχετίζεται άμεσα με την καθημερινή ζωή των μαθητών εντός και εκτός σχολείου.
Η επιλογή έγινε βάσει των ενδιαφερόντων τους, με σκοπό την ευαισθητοποίηση, την ενημέρωση και την διαμόρφωση κριτικής σκέψης και έκφρασης σε ζητήματα κοινωνικά, περιβαλλοντικά, πολιτισμικά και εκπαιδευτικά.
Αναλυτικά τα δέκα θέματα που επεξεργάστηκαν οι μαθητές ήταν:
  • Παιδικά δικαιώματα
  • Ανθρώπινα δικαιώματα
  • Πολιτιστική κληρονομιά
  • Οικολογία
  • Προστασία των ζώων
  • Διασκέδαση
  • Αθλητισμός
  • Διατροφή
  • Τεχνολογία
  • Εκπαίδευση
Oι ιστότοποι που χρησιμοποιήθηκαν για τη συλλογή υλικού και πληροφορίες γενικότερα είναι:
·         Youth For Human Rights International http://www.youthforhumanrights.org/
·         Action Aid http://www.actionaid.gr/
·         Unicef http://www.unicef.gr/
·         Το χαμόγελο του Παιδιού http://www.hamogelo.gr/
·         Συνήγορος του Παιδιού http://www.0-18.gr/
·         Biodiversity Foundation http://www.fundacion-biodiversidad.es/
·         GreenPeace http://www.greenpeace.org
·         WWF http://www.wwf.gr/
·         Αρκτούρος http://www.arcturos.gr/
·         Παγκόσμιοι Αγώνες -  Special Olympics ΑΘΗΝΑ 2011 http://www.athens2011.org
·         Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης http://www.yyka.gov.gr
·         Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού http://www.yppo.gr
·         UNESCO http://www.unesco-hellas.gr
·         YouTube http://www.youtube.com/
·         Wikipedia http://el.wikipedia.org